בתא המנוע, ליד המצבר יש תיבת נתיכים ובה יש נתיכי כוח גדולים, בדוק אם הם לא נשרפו.
את האלטרנטור צריך כמובן להחליף.
את המצבר החדש בדוק עם מד מתח לגבי קוטביות נכונה שלו כי לפני הרבה שנים נתקלתי רק בפעם אחת במצבר שהמתח היה הפוך ביחס לקוטביו, קרי בקוטב הדק שסומן - היה בכל זאת + ולהיפך וגם שם אירע מקרה כזה של קצר אלטרנטור עקב קוטביות הפוכה, למרות שהמצבר חובר כראוי (למראית עין).
נא עדכן ממצאים ותוצאות.
דרך אגב, במה והיכן אתה עובד?.
בברכה - רפי לין