|
הבדיקה עם משאבת הלחץ טובה ואם משאירים את המשאבה לזמן ממושך אפשר בבירור לראות על שעון הלחץ שממוקם בקצה המשאבה את המחוג זז שמאלה משמע הלחץ יורד (כמובן אם יש דליפת לחץ מהמערכת קירור), זאת אומרת אם כאשר תכניס לחץ באמצעות המשאבה למערכת ולא תראה בעין נזילת מים אבל לאחר זמן ממושך כשהמשאבה מחוברת כן תראה בריחת לחץ זה הזמן לגלות מהיכן הבריחה, לכן אני כן ממליץ לבצע בדיקת לחץ (רק לא לייצר יותר מדי לחץ כי גם הוא יכול לגרום לבעיות) והכי טוב זה לעבור במיכל לאיסוף קרטונים, לפתוח את הקרטון ולפרוש אותו מתחת למנוע
ואז לבצע את הבדיקה עם המשאבה.
בכל מקרה אם יצא לך להגיע לצפון תקבל בדיקה חינם למרות שאני חושב שכל מוסך הגון לא יקח לך כסף על בדיקה פשוטה כזו ( הכוונה למוסך רגיל שאין בו נהלי בירוקרטיה ומנהלי עבודה), הוא בסה"כ מפמפם קצת במשאבה וחוזר לעיסוקו ואתה עומד ומציץ בחיבורים, מתחת למנוע ועוקב אחרי שעון הלחץ,
תתמקד גם בכל פקקי המנוע מסביב ובייחוד על אלו הניסתרים כולל מתחת לסעפת היניקה ומתחת לגיר באיזור החיבור עם המנוע ומתחת לפלסטיק של איזור הטיימינג.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 22-08-09 ב 00:10.
|