צפה בהודעה יחידה
ישן 22-08-09, 00:04   #5
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
הבדיקה עם משאבת הלחץ טובה ואם משאירים את המשאבה לזמן ממושך אפשר בבירור לראות על שעון הלחץ שממוקם בקצה המשאבה את המחוג זז שמאלה משמע הלחץ יורד (כמובן אם יש דליפת לחץ מהמערכת קירור), זאת אומרת אם כאשר תכניס לחץ באמצעות המשאבה למערכת ולא תראה בעין נזילת מים אבל לאחר זמן ממושך כשהמשאבה מחוברת כן תראה בריחת לחץ זה הזמן לגלות מהיכן הבריחה, לכן אני כן ממליץ לבצע בדיקת לחץ (רק לא לייצר יותר מדי לחץ כי גם הוא יכול לגרום לבעיות) והכי טוב זה לעבור במיכל לאיסוף קרטונים, לפתוח את הקרטון ולפרוש אותו מתחת למנוע
ואז לבצע את הבדיקה עם המשאבה.

בכל מקרה אם יצא לך להגיע לצפון תקבל בדיקה חינם למרות שאני חושב שכל מוסך הגון לא יקח לך כסף על בדיקה פשוטה כזו ( הכוונה למוסך רגיל שאין בו נהלי בירוקרטיה ומנהלי עבודה), הוא בסה"כ מפמפם קצת במשאבה וחוזר לעיסוקו ואתה עומד ומציץ בחיבורים, מתחת למנוע ועוקב אחרי שעון הלחץ,
תתמקד גם בכל פקקי המנוע מסביב ובייחוד על אלו הניסתרים כולל מתחת לסעפת היניקה ומתחת לגיר באיזור החיבור עם המנוע ומתחת לפלסטיק של איזור הטיימינג.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!

נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 22-08-09 ב 00:10.
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט