צפה בהודעה יחידה
ישן 20-08-09, 19:15   #19
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
אני עדיין לא מבין מה שיטת החצי קלאץ' קשורה לכאן. היא פסולה בגלל שהיא סתם גורמת לבלאי מיותר.
בוא אני אנסה שוב להסביר את עצמי גיא. המעבר מעמידה מלאה, לנסיעה הוא מיידי, לא יותר מחצי שניה במקרה הגרוע. 20 ס"מ (ושוב, זו ההשערה הגסה שלי) הוא מרחק שבו הגלגל של הרכב שלך לא משלים פחות מ1/10 (עשירית) סיבוב אפילו, זה אפילו לא שבריר קמ"ש, וכאן נגמרו לי התיאורים לתאר את הזניחות שלו
בזמן הזה, המיידי, אני מרים את הרגל מהברקס, מעביר לגז, לוחץ עליה במידת הצורך (אני מכיר את הרכב שלי ויודע כמה צריך), ובו זמנית (שים לב, ביטוי המפתח), משחרר את המצמד כמה שצריך (שוב, מהיכרות עם הרכב).

השטיח לא קשור בכלל משתי סיבות: (בהנחה שאני מקבל את הנימוק ההזוי הזה)
1. הרגל של הגז/ברקס, או יותר נכון העקב שלה, מונח על השטיח, הוא לא זז.
2. הרגל של דוושת המצמד נמצאת על המצמד, ואז עוברת למדרך בצד שמאל, מבלי לגעת בכלל בשטיח.

אתה מתאר את זה כאילו אני במצב של נסיעה ב100 קמ"ש וצריך לבצע בלימת חירום. רק שאז אני מגלה שלא לחצתי כמו שצריך על הברקס, וצריך לתקן. כאן מדובר במרחק משמעותי מאוד, מסוכן, ולצערי יכול להיות קטלני.
במצב הזה, "רגע" הוא משמעותי, וחצי שניה היא לרוב ההבדל בין... לבין...
בביצוע זינוק בעליה, הרכב ממש עומד Literally...

בלם יד ברכב אוטומטי? זה גם קצת יותר מידי. אתה בהחלט אחד הנהגים היותר מוזרים שיצא לי להיתקל בהם

הרשתי לעצמי בצורה דיי משעשעת לצלם לך כמה זה 20 ס"מ. אני מקווה שזה ממחיש את המציאות.
בתמונה של הגלגל, זה אפילו 21 ס"מ, כי הפרספקטיבה לא יצאה לי כמו שרציתי. שים לב שזה בקושי באורך של אבן משתלבת.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  IMG_0027.jpg
צפיות: 857
גודל:  93.2 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  IMG_0028.jpg
צפיות: 847
גודל:  69.2 KB  
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 20-08-09 ב 19:41.
Caveman מנותק