צפה בהודעה יחידה
ישן 17-09-06, 09:29   #2
Guest
 
הודעות: n/a
תגובה

גדעון, אין טעם להשתמש בדאבל-קלאץ' כאשר ממילא אתה עושה HEEL AND TOE. פעם בתיבות ההילוכים היותר פרימיטיביות , הסנכרון לא היה מי יודע מה , גם במירוצי מכוניות השתמשו בזה וגם במשאיות מאוד כבדות שכל מערכות הגיר שם היו מסורבלות וקשות לסנכרון.

יש מיתוס ענק סביב כל העניין הזה. שמעתי המון נהגי מירוץ מהעבר מדברים על העברות הילוכים חלקות ונחש מה? אחוז אחד מהם השתמש בדאבל-קלאץ'. אני אפילו זוכר את מריו אנדרטי אומר " sometimes i dont use the clutch at all" .

שיטת העקב-אצבע היא האבולוציה של הדאבל. , בליפ דה תרות'ל וכו, היא הכי נוחה והכי אפקטיבית. הבעיה היא שיש מכוניות שהמרחק בין הדוושות לא אופטימלי ואז כל העסק קצת מתחרבן. ב RSI למשל הדוושות היו כל כך צמודות אחת לשנייה שזה הפך אצלי לטבע שני שם. ומאז דבקתי בזה ... בקיצור, דאבל קלאץ' זה היסטוריה..
  הגב עם ציטוט