אם כן, השאלה נמצאת בכותרת.
סוגיה שיצא לי לחשוב עליה, אחרי דיון עם מכר חדש.
בעת הורדת הילוכים, מעבר לאצבע-עקב (Heel and Toe), האם מומלץ לבצע לחיצה כפולה על המצמד? כלומר אחת להוציא את ההילוך, והשניה ע"מ לשלב את ההילוך החדש (נמוך יותר).
אני אוסיף ואומר שאני מבצע אצבע-עקב בכל הורדת הילוכים. התרגלתי כבר, והנסיעה חלקה הרבה יותר מבעבר. היתרונות של זה בנסיעה ספורטיבית מעבר לנסיעה מנהלתית ברורים.
עוד אוסיף, שניסיתי עכשיו (ממש עכשיו) לבצע לחיצות כפולות על המצמד, ובחירת ההילוך החדש קשה מעט, מאשר עם אני עושה זאת עם לחיצה אחת על המצמד.
דעתכם ?