צפה בהודעה יחידה
ישן 18-08-09, 02:24   #22
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
הדבר לא נכון, מערכת קירור המנוע היא מערכת נפרדת ממערכת המיזוג.
מה שגורם למנוע להגיע לטמפ' עבודה מהר יותר עם מזגן, הוא המדחס , שנכנס לפעולה, ולכן המנוע מגיע לטמפ' עבודה מהר יותר, עם זאת, גם עם מזגן, אסור למנוע להתחמם מעבר לטמפ' עבודה, וכל חריגה קטנה כזו יש לבדוק ולמגר מיידית.

לגבי פירוק מעבה, הורדת טמבון יכולה להתבצע במישור, יכול להיות שרכבך יהיה קצת נמוך מידי, אם כך החנה אותו עם גלגל אחד קידמי על המדרכה, וכך תוכל להיכנס מלמטה ולפרק את הברגים התופסים את הטמבון, כמו כן יש לך בגלגלים הקידמיים כיסויי פלסטיק, שגם אותם יש לפרק, ואז לפרק את הברגים התופסים אותם לטמבון, אין צורך בכלים מיוחדים, כלים בסיסים כמו סט בוקסות ופיליפס יעשו את העבודה.

אתה יכול להוריד את הטמבון, לפרק את המעבה (בעדינות שלא תגרום לנזק לרדיאטור הקירור), ולהרכיב מעבה חדש.

מעבה יש להרכיב מעבה חדש, בדיוק כמו שרדיאטור קירור יש להרכיב חדש, לא מחודש ולא מפירוק (זוהי עצתי, ומי שחולק עלי אשרי ואשרי חלקו, אני לא אכנס איתו פה לוויכוח).
מעבה חדש צריך לעלות בסדר גודל של 1000-1500 ש"ח, נטו למעבה.
אגב אם הייתי עושה זאת מלכתחילה לא היינו מנהלים את הדיון הזה כעת, להבא תלמד, אין ריתוכים ואין נעליים, נשבר, התקלקל, מחליפים בחדש, (חבר טוב שלי תמיד היה אומר "אין לי מספיק כסף לקנות בזול") הסק המסקנות.
כמו כן, לא ברור , אם המוסך זה שגרם לנזק למעבה תוך כדי עבודה, שהרי באחריותו לדאוג לך למעבה חדש. אם אתה גרמת לנזק אז התעלם משורה זו.
זה לגבי אביעד.

לגבי יניב לשאלתך, לא כל הרכבים של פיאט מצויידים במאוורר על המעבה בין המעבה לטמבון, כך שאם אצלך זה פנימי (בתוך תא המנוע), אז זה מקורי וכך זה אצלך. לא מן הנמנע שכנראה אין מקום מספיק בין הטמבון למעבה להכניס שם מאוורר, עם זאת זוהי השערה בלבד, לא בדקתי זאת על hgt.
אני לא חושב שצריכה להיות בעיה כלשהי.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער

נערך לאחרונה על ידי saar : 18-08-09 ב 02:26.
saar מנותק   הגב עם ציטוט