צפה בהודעה יחידה
ישן 11-08-09, 17:12   #2
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
שלום חבר,

ראשית גם המוסכניק הראשון והשני שלך הפתיעו אותי בתשובתם העזתית.
לדאבוני זוהי תופעה נפוצה שרק הולכת ומתרחבת.
כעת קרא בעיון רב וזאת על מנת שהדברים יכנסו טוב טוב לראשך, שכבר זה זמן רב מחפש אחר האמת.

כאשר נדלקת מנורה של הזרקת דלק בלוח השעונים, לא קיים מוסכניק בעולם שיוכל לומר לך איפה הבעיה, מבלי שיחבר את הרכב שלך למחשב אבחון תקלות (הנקרא בשמו אקזמינר), שאת המחשב הזה יש בנמצא רק למוסכים מורשה פיאט מטעם היצרן.

יתרה מכך אוסיף ואכתוב, שהיה והגעת למוסך שניחן בראיית לייזר וקרני X, עד כדי כך שהוא יודע בעצמו איפה התקלה, הריי שגם אם יוחלף החיישן, עדיין המנורה תשאר דולקת, ועדיין הרכב יחשוב שהחיישן לא הוחלף, וזאת עד שיחברו את רכבך למחשב האקזמינר לשם הליך הנקרא מחיקת תקלות מהמחשב, וכמו כן כיול החיישן החדש שנכנס למערכת הרכב.

דהיינו שמכאן ניתן להסיק, שבתקלה הזו, אתה חייב לגשת למוסך מורשה פיאט, זאת על מנת שהם יחברו את רכבך למחשב פיאט (אקזמינר), יראו בדיוק איזה חיישן מדליק את מנורת ההזרקה, יחליפו אותו, יתחברו שוב, וימחקו את התקלה.

לא זאת, גם זאת כי לומר שהחיישן הלך ללא שום אבחון טכנולוגי, זה בגדר הימור בלבד, יכולים להיות גורמים נוספים אשר הדליקו את מנורת ההזרקה בלוח שעונים, גורמים נוספים אשר משפיעים על צריכת הדלק, ולכן בלית ברירה, חייבים להתחבר למחשב האקזמינר על מנת לדעת בדיוק איזה חיישן הדליק את מנורת ההזרקה, ולדעת בדיוק איך להתעסק איתו.

לגבי עיניין המחיר, זהו טווח המחירים הסביר של חיישן מקורי.

נ.ב - בעלים גאה של פיאט פונטו קבריולט 1600 סמ"ק, השותה ליטר דלק ל ארבעה עשר קילומטרים.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער

נערך לאחרונה על ידי saar : 11-08-09 ב 17:15.
saar מנותק   הגב עם ציטוט