|
טוב רבותי, יש פתרון.
בעת הגיעי למוסך, מן הסתם הרכב חם והתקלה לא מופיעה. החשד לכבלי הצתה עלה אך לא אושר סופית ע"י חיים שלא רצה להחליפם שלא לצורך. מה שלא הסתדר לחיים זה ריצוד האורות שלא אמור להיות קשור לכבלי ההצתה ולכן חשד באלטרנטור.
נתבקשתי להשאיר את הרכב ללילה בכדי שיוכלו להניע בבוקר ולפגוש בתקלה, לא התלהבתי מלהיות מחוסר גלגלים וניסיתי למצוא יום שאני יכול לוותר על הרכב. עד ליום הזה נתבקשתי לבדוק מתח טעינה כאשר הבעיה מופיעה, כאן היו ההפתעות. (או בעצם הנתונים שהעידו חד משמעית על התקלה)
סל"ד סרק: מתח טעינה לא יציב שנע בין 13.8V ל-14.2V
ב-2500 סל"ד: מתח הטעינה היה 15V עם נטיה לכיוון ה-15.1V. לא תקין ולא בריא.
היום הוחלף הדרעק ונראה כי הכל בא על מקומו בשלום.
גם רפי-לין עשה בירורים מאחורי הקלעים ועל כך אני רוצה להודות לו.
סתם לידיעה כללית, בדגמי הספייס ישנו אלטרנטור של 105A שזה יפה. ככה שאם יש למישהו תוכנית לשדרג אלטרנטור למערכת אודיו קצת פחות סטנדרטית, לא בטוח שיש טעם וכדאי לבדוק לעומק. לשם השוואה, בגולף ישנו אלטרנטור 90A.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
|