צפה בהודעה יחידה
ישן 30-07-09, 23:44   #18
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
[quote=yair068;51608]אצלי בפונטו דור ראשון גם אחרי כיבוי המנוע המאוורר ממשיך לפעול עד שהוא מגיע לטמפרטורה הרגילה וכך זה צריך להיות תקין.
נראה לי מצב שמנוע כבוי והמאוורר לא ממשיך לפעול זה מצב לא תקין גם בכל רכב דור 2 -3.
ועובדה שהדר אומרת כשניסתה להפעיל את המנוע הוא לא התניע משמע מנוע תפוס.
אני מאמין שחויתם רכב שפועל ללא מאוורר ונוסעים עוד הרכב נעצר ונתפס עד לקירורר המנוע.
אני ממשיך בגירסתי פיאטים עובדים על חום של 80 מעלות ואם המאוורר לא פועל בשיא החום וללא
מאוורר עלול לגרום לנזק לאטם ראש.
גיא בוא נדייק המאוורר פועל בחום של 87-92 מעלות ז"א שטמפ' רגילה היא פחות מזה.אני אמרתי שבכיבוי המאוורר ממשיך לפעול.
אגב אם מוציאים את הטרמוסטט בתחילה יקח זמן עד שיגיע לטמפ' רגילה וכשיגיע לא יעזור חום המנוע יהיה בסביבות ה-80 מעלות.
ולשאר אל תעצבן אותי על טעויות משלמים אמרתי נחכה לסוף שנה והמחירים ממשיכים לעלות הוזלות יהיו על 1400 סמ"ק.
ועוד נקודה שהדליקה אותי אין חגורת טיימינג בסקודה שלך אלה שרשרת
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט