ברכבך אין את מה שיש ברוב חברות יצרני הרכב, מה שנקרא מיכל עודפים או בשמו המקצועי מיכל עיבוי, שלשם מתנקזים העודפים וממנו יוצאת צינורית החוצה, אלא ברכב שלך יש פקק לחץ שתפקידו בלחץ גבוה, לשחרר מים החוצה, כמובן מים שהם אקסטרה.
לגבי עינייני הפדגוגיה של חברנו רקובי, קבל התנצלותי כחבר הפורום וכלוקח בו חלק מאוד רציני, למרות שיש פדגוגיה והיא נאכפת ביד רמה ומקצועית פה (על ידי המנהלים והאחראים לכך), הריי שיש גם צורה וגם דרך לומר ולהסביר אותה, ובטח אם מבינים שמדובר בך (חבר חדש שכנראה אינו מכיר את הנהלים) ועשה זאת בשוגג ולא במזיד.
הערות של רקובי חברנו כמו "כותרת "חבר'ה בעיה צריך עזרה" זה טוב לשכונה, לא לפורום שמתיימר להיות רציני.
מעבר לעובדה שאנחנו לא החבר'ה שלך", הן כבר מייצרות אנטיגוניזם ואני מתנצל כחבר הפורום.
לגבי התחממות רכבך קו אחד מעל החצי, בדוק מפלס מים, בדוק נזילות, בדוק טרמוסטט שנפתח בזמן, בדוק שהמאוורר של הרדיאטור מתחיל את פעולתו בזמן, בדוק שהוא מסתובב במהירות הנדרשת, מתי פעם אחרונה הוחלפה משאבת מים? אולי היא עייפה? מתי פעם אחרונה בוצע רענון לרדיאטור, אולי הוא סתום או עייף? מתי פעם אחרונה שטפת (בעזרת זרם מים עדין) את צלעות הרדיאטור והמעבה של המזגן? מומלץ שתעשה זאת בעזרת צינור גינה, היות ואחרי החורף נסתמות בבוץ ולכלוך הצלעות ולכן מעברי האוויר ברדיאטור סתומים בחלקם בחול וכיוצא באלה.
חזור אלינו עם ממצאים, אגב קו אחד מעל לחצי ניתן גם להתייחס אליו כנורמל ולחיות עם זה, הכל שאלה של האם אתה פדנט ומעוניין להיות עירני לרכבך, או להירדם בשמירה.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
נערך לאחרונה על ידי saar : 21-07-09 ב 15:12.
|