צפה בהודעה יחידה
ישן 14-07-09, 15:33   #3
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
הייתי מבצע חיווט חשמלי חדש, חוטים בעובי מקורי חדשים, ואפילו קצת יותר עבים.
פיוז כמובן מקורי לפי הוראות יצרן מבחינת אמפר.
זה צריך לפתור את הבעיה, יכול להיות שהחוטים התעייפו , יכול להיות שעשו חיווט שהוא דק יותר, שים חוטים עבים, בית פיוז בעל אמפר גבוה יותר, על מנת שהוא לא יתחמם וישרף, ופיוז עצמו בדיוק כמו שקבע היצרן.

כמו כן תבדוק אם קיימת גניבת זרם על אותו חוט, יכול להיות ששמו לך רוכב על החוטי חשמל של המאורר. לדוגמא, אולי חיברו לך את הוונטה של מזגן לוונטה של הרדיאטור. מה שגורם לכך שאתה מדליק מזגן, אז אתה רוכב על החשמל של הוונטה של הרדיאטור ובכך החוטים יתחממו והפיוז ישרף. כי פתאום במקום לספק מתח לוונטה אחת כמו שתכננו, הוא לפתע מספק חשמל לשתי וונטות. וזה יוצר עומס, חום ושריפה בסופו של דבר.

תבדוק טוב שהוונטה של המזגן אינה תלויה בוונטה של הרדיאטור, משמע לשניהם יש מקור מתח נפרד משלהם.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער

נערך לאחרונה על ידי saar : 14-07-09 ב 15:36.
saar מנותק   הגב עם ציטוט