נושא
:
SX או ELX? מבחינת אחזקה וטיפולים.
צפה בהודעה יחידה
12-07-09, 19:40
#
2
yair068
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
לך על 80 כ"ס משהו טוב עולה יותר
yair068
ראה פרופיל פומבי
שלח הודעה פרטית ל yair068
מצא עוד הודעות על ידי yair068