צפה בהודעה יחידה
ישן 10-07-09, 21:40   #24
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
ניר אין ספק שאתה צודק בנקודה הזאת. אבל תחשוב על זה אחרת:
אז הם מכרו את כל ההקצאה שהם קיבלו בשביל פיאט 500 לשנת 2008, אבל מה עם 2009? 2010?
עכשיו כשהמכירות באירופה נרגעו סמל"ת היו יכולים למכור הרבה יותר יחידות ממנה בשנה (אני מניח שכל מי שהיה מוכן לשלם מחיר מופקע עבורה כבר הזמין אחת) ולהרוויח עוד כסף. אבל אני לא אכנס לכיסים והחישובים של סמל"ת - אני יכול רק להתרעם עליהם שבמקום למכור עוד הרבה יחידות ולהנות מהכנסה לכמה שנים של טיפולים וחלפים הם רצו את הרווח המיידי. מילא אם כל שנה - שנתיים היתה להם מכונית שמעוררת היסטריה כזאת.
אני גם יכול לקנא באזרחי האיחוד האירופי שיכולים לקנות אותה באותו מחיר של הגרנדה פונטו.

אולי ביבוא אישי מאיטליה יהיה אפשר לחסוך כמה עשרות אלפים עליה.
משהו קרה שם מאז ההסטריה של האונו והפונטו דור ראשון, אז סמל"ת הובילה במכירות בסגמנט של הקטנות.
אבל אולי זה מה שצריך לקרות, שהמכירות יתדרדרו לשפל חסר תקדים בשביל שמי שצריך יתעורר שם.

יאללה, ניפגש בשמחות
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט