אם טיפה תתאמץ תמצא רכב שגמע קצת יותר מחצי מנסועה ברכב הנ"ל.
קח בחשבון שמה ש"מת" זה לא רק המנוע אלא המון מכלולים מסביב (גיר, קלאץ', תושבות, משולשים, צירים למינהם, ציריות, גומייות שהתייבשו וכו').
בנוסף, ישנו הבדל של ממש בתא הנוסעים ברכב שעבר 120K-140K לבין רכב שעבר 220K.
כמובן, יש יוצאים מן הכלל, ישנם רכבים מטופלים בקפידה שהגיעו ויגיעו ל300K ללא פתיחת ראש, אני לא בטוח כמה כאלה תמצא.
אני בהחלט ממליץ לקנות עוד קצת סבלנות ולשלם פחות אח"כ

.
בהצלחה.