צפה בהודעה יחידה
ישן 09-07-09, 23:39   #2
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
אם טיפה תתאמץ תמצא רכב שגמע קצת יותר מחצי מנסועה ברכב הנ"ל.
קח בחשבון שמה ש"מת" זה לא רק המנוע אלא המון מכלולים מסביב (גיר, קלאץ', תושבות, משולשים, צירים למינהם, ציריות, גומייות שהתייבשו וכו').
בנוסף, ישנו הבדל של ממש בתא הנוסעים ברכב שעבר 120K-140K לבין רכב שעבר 220K.
כמובן, יש יוצאים מן הכלל, ישנם רכבים מטופלים בקפידה שהגיעו ויגיעו ל300K ללא פתיחת ראש, אני לא בטוח כמה כאלה תמצא.

אני בהחלט ממליץ לקנות עוד קצת סבלנות ולשלם פחות אח"כ .
בהצלחה.
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט