ניר כל אלו דברים ידועים ולצערי אני מסכים איתך.
בעצם מה שאתה אומר זה שאם לא היה מבול של טלפונים אז סמל"ת היו מתמחרים את ה-500 כמו שמתמחרים אותה באירופה? (ביחס לגרנדה פונטו למשל).
בולשיט - הרי לא היו מביאים אותה בכלל.
גם כששיווקו פה את האונו ואת הפונטו דור ראשון היבואן לא היה גמיש יותר מדי (אני יודע כי אני רציתי להזמין אונו חדשה בזמנו) וסוכני המכירות נתנו הרגשה של "מי צריך אותך בכלל". מזכיר קצת את הסוכנים של סובארו באותה תקופה.
למה אתה יכול להזמין כל רכב מקבוצת פולקסווגן בכל קונפיגורציה שתבחר (רק זה יקח כמה חודשים) ואצל הרכבים של פיאט אתה לא?
בחייך, לא סתם יש לנו הרבה טענות כנגד היבואן (איך זה שפתאום הם הצליחו לייבא את אלפא 159 במחיר תחרותי?) והתחושה היא שהם הורגים את המותג, וזה חבל.
אולי דברים משתנים שם בעקבות החילופים אבל לצערי זה קורה לאט.
אני מאוד מרוצה מהפיאטים שלי, וגם הרכב הבא יהיה של הקונצרן (אחרי שיסתיים החוזה ליסינג כמובן) אבל אם גם ככה היבואן לא גמיש איתי - אני אקנה אותו משומש