במקור פורסם על ידי VivaItalia
אילן, לגבי ה"בשקט בשקט", הכרומה הספיציפית הגיעה למטרות תקינה טרם תחילת היבוא הסדיר, עדיין לא נתקבל אישור משרד התחבורה לשיווק המכונית וכשזה יתקבל תהיה בטוח שיחל פרסום אודותיה. אמנם אין ספק שהאישור המחיוחל יתקבל ובסה"כ מדובר בהליך פרוצדורלי פשוט ורגיל אך עדיין קבלת האישור כתנאי היא מחוייבת המציאות.
למה הם מייבאים ל"תקינה" רכבים עם אבזור עשיר מאוד, נוסעים איתם 3 שנים, ואז בתחילת השיווק מוכרים לנו דגמים עירומים? אני מזכיר לך את המס' יחידות מהגרנדה פונטו מולטיג'ט. גם מנוע דיזל מצויין וגם אבזור מלא.
כמו כן- האם גם הגרנדה פונטו אבארט השחורה הובאה לצורך תקינה, או שהיא יובאה על מנת לצחוק על כל הלקוחות ברמיזה מטעם היבואן "לנו יש, לכם אין ולא יהיה"?!
לעניין ה"התעוררות", מדובר בהליך שהחל לפני כשנתיים במגעים של סמל"ת מול היצרן להורדת המחיר כך שתוכל להיכנס לקבוצה 5, מהלך אותו הוביל בהצלחה ובכישרון סמנכ"ל השיווק והמכירות הקודם של סמל"ת, אורן חסון (כיום מנהל השיווק והמכירות\מנכ"ל קיה), כך שאין מדובר ביוזמה של איזשהו גורם בהנהלה החדשה שמנסה "לעשות שריר". בענף הרכב דברים לוקחים זמן, תהליכים מורכבים שמבשילים, בדיוק כמו ויסקי משובח - לאט ...
הכרומה הנוכחית יצאה ב- 2008. אתה אומר שהתחילו משא ומתן על הכרומה הנוכחית עוד לפני שהיא יצאה ועוד לפני שהיצרן קבע את מחירה?
בקרוב יעלה הקמפיין בטלויזיה לאלפא מיטו ותראה שאותה הרוח שהחלה עם ה-159, ממשיכה לנשוב.
פרסומות תמיד היו, בעיקר באינטרנט. בפעם האחרונה עבדו על הלקוחות בעיניים, איפה האמת בפרסום?
לגבי הפנדה 100HP, אף אחד בארץ לא יקנה פנדה עם ביצים קצת יותר גדולות במחיר של פיאט 500, לא כל מה שניתן למכור באירופה בכלל ובאיטליה בפרט, ניתן למכור גם פה. אנחנו שוק שונה לחלוטין.
מאיפה אתה יודע, יש לך חוש שישי? גם אם כן, למה היבואן לא מאפשר הזמנות מיוחדות לכאלה שבכל זאת רוצים את הפנדה הנ"ל על פני ה- 500?
ל-dodihob, הכרומה היא לא בדיוק סטיישן במרכב הקלאסי, יותר מונובוקס עם עיצוב מעט כוחני שהתוצאה הסופית שלו נאה ביותר. כאשר סוכם לאחרונה עם היצרן על יבוא הכרומה, היה גם רצון לייבא את הבראבו אך המחיר שהיבואן קיבל לא מאפשר למכור אותה במחיר ריאלי בארץ ומעבר לכך, עדיין אין לה, כמו גם ללינאה, גיר אוטומטי שיאפשר למכור כמויות משמעותיות בארץ, בלי גיר אוטומטי לא יהיה יבוא ואת זה חשוב להדגיש. לגבי הסיידיצ'י, גם כאן סוגיית המחיר היא זו שקובעת שהרי אין טעם להציע אותה במחיר גבוה בכמה אלפי שקלים ממחירה של הסוזוקי SX4 התאומה.
שוב: למה היבואן לא מאפשר את הזמנת הבראבו, הלינאה והסדיצ'י באמצעות הזמנות מיוחדות וכמו כן את כל דגמי הגרנדה פונטו והפנדה? אם הלקוח מעוניין לשלם בכל זאת?! אי אפשר לבוא ולהחליט בשביל מדינה שלמה "הם לא ירצו לקנות". הם לא רוצים לייבא בייבוא סדיר, שייבאו בהזמנות מיוחדות ושלא יגידו "אי אפשר".
מבחינת חלקי חילוף וטיפולים, מסתובבים פה מספיק רכבים שלא נמכרים בייבוא סדיר, אני לא מאמין שהם עומדים כעת מושבתים מחוסר ידע לטפל בהם או חלקי חילוף.
ל-Stio, גם בת-יענה מעדיפה לטמון את ראשה בחול ולחשוב: "לא רואה - לא רואים אותי" ... ודי לחכימא ברמיזא.
אז יכול להיות שהבת יענה צריכה יועץ שיעזור לה להתייעל. לאחר תקופת הייעול, היא כבר לא תכניס את ראשה לחול מבושה, להיפך: היא תשמור עליו תמיד מעל הקרקע, היא כבר לא תתביש בעצמה, והמבין יבין.
ניר.
|