אילן, לגבי ה"בשקט בשקט", הכרומה הספיציפית הגיעה למטרות תקינה טרם תחילת היבוא הסדיר, עדיין לא נתקבל אישור משרד התחבורה לשיווק המכונית וכשזה יתקבל תהיה בטוח שיחל פרסום אודותיה. אמנם אין ספק שהאישור המחיוחל יתקבל ובסה"כ מדובר בהליך פרוצדורלי פשוט ורגיל אך עדיין קבלת האישור כתנאי היא מחוייבת המציאות.
לעניין ה"התעוררות", מדובר בהליך שהחל לפני כשנתיים במגעים של סמל"ת מול היצרן להורדת המחיר כך שתוכל להיכנס לקבוצה 5, מהלך אותו הוביל בהצלחה ובכישרון סמנכ"ל השיווק והמכירות הקודם של סמל"ת, אורן חסון (כיום מנהל השיווק והמכירות\מנכ"ל קיה), כך שאין מדובר ביוזמה של איזשהו גורם בהנהלה החדשה שמנסה "לעשות שריר". בענף הרכב דברים לוקחים זמן, תהליכים מורכבים שמבשילים, בדיוק כמו ויסקי משובח - לאט ...
בקרוב יעלה הקמפיין בטלויזיה לאלפא מיטו ותראה שאותה הרוח שהחלה עם ה-159, ממשיכה לנשוב.
לגבי הפנדה 100HP, אף אחד בארץ לא יקנה פנדה עם ביצים קצת יותר גדולות במחיר של פיאט 500, לא כל מה שניתן למכור באירופה בכלל ובאיטליה בפרט, ניתן למכור גם פה. אנחנו שוק שונה לחלוטין.
ל-dodihob, הכרומה היא לא בדיוק סטיישן במרכב הקלאסי, יותר מונובוקס עם עיצוב מעט כוחני שהתוצאה הסופית שלו נאה ביותר. כאשר סוכם לאחרונה עם היצרן על יבוא הכרומה, היה גם רצון לייבא את הבראבו אך המחיר שהיבואן קיבל לא מאפשר למכור אותה במחיר ריאלי בארץ ומעבר לכך, עדיין אין לה, כמו גם ללינאה, גיר אוטומטי שיאפשר למכור כמויות משמעותיות בארץ, בלי גיר אוטומטי לא יהיה יבוא ואת זה חשוב להדגיש. לגבי הסיידיצ'י, גם כאן סוגיית המחיר היא זו שקובעת שהרי אין טעם להציע אותה במחיר גבוה בכמה אלפי שקלים ממחירה של הסוזוקי SX4 התאומה.
ל-Stio, גם בת-יענה מעדיפה לטמון את ראשה בחול ולחשוב: "לא רואה - לא רואים אותי" ... ודי לחכימא ברמיזא.
ניר.
|