להבנתי, אם הטמפ' יורדת אל מתחת לתחום התקין זה מרמז על טרמוסטט תפוס במצב פתוח.
הסיפור עם המאורר יכול לנבוע מכמה סיבות: יוניט תקול, מגע רופף, מנוע מאוורר שרוף, רדיאטור סתום (האיזור בו יושב היוניט לא מתחמם) ועוד.
אתה משתמש בנוזל קירור מקורי?
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
|