צפה בהודעה יחידה
ישן 24-06-09, 17:49   #7
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
לעניות דעתי אני חולק על שחר, וזאת משום שברכב עם הזרקה משתמשים בספריי יעודי לניקוי בית מצערת (כך הוא נקרא).
וספריי קרבורטורים כשמו כן הוא, משתמשים בו ברכב לניקוי קרבורטורים.
מי שרוצה לדעת את ההבדלים שיבדוק בעצמו כי יש המון.

לנוסף לניקוי בית המצערת הייתי מנקה באופן מאסיבי את מנוע הצעדים, כמו כן את חיישן מצב המצערת, ואת חיישן טמפ' אוויר יניקה של המצערת, ניקוי אומר פירוקם (כמובן שאין מפתח בסוויץ') והתזת ספריי יעודי לניקוי בית מצערת בזרם ולחץ חזק והברקתם בעזרת מטלית עדינה נקייה, כמו כן גם את המיקום שלהם הייתי מנקה היטב.

לאחר מכן, החזרתם למקום, החזרת השקעים שלהם, ורק אז הנעת הרכב, במצב הילוך סרק התזת הספריי לכיוון הפרפר ותוך כדי משיכת טורים גבוהים למעלה.

אם זה לא עזר לך בפתרון הבעיה, אני יכול לחשוב על 2 גורמים שיכולים לגרום לבעיה הזו (גורמים עיקריים כוונתי), שהם או חיישן מצב מצערת או חיישן טמפ' מים, שכמדומני יושב אצלך על בית הסטרמוסטט, לעיתים הוא מעביר קריאה שאינה נכונה למחשב (דהיינו מעביר קריאה שהמנוע קר), ולכן הרכב מרים טורים (כאילו בשביל לא להיכבות).

תתחיל עם ניקוי, וחזור עם ממצאים
__________________
בתקווה שעזרתי, סער

נערך לאחרונה על ידי saar : 25-06-09 ב 09:47.
saar מנותק   הגב עם ציטוט