|
סיפור ששמעתי מלקוח נאמן של מוסך פיאט כרמיאל בשעה שרכבו היה על הליפט במוסך ואני בדיוק קפצתי כדי לרכוש נוזל קירור ממחסן החלפים.
הלקוח אדם מבוגר בעל רכב פיאט אונו 1994/5 שנראת במצב לא רע,
הלקוח ביקש ממנהל העבודה במוסך (אדם לא סימפטי מהכרות אישית) להכין את הרכב למבחן שנתי (טסט) הרכב יצא לכיוון מכון הבדיקה וחזר למוסך שלוש פעמים באותו יום וזאת לאחר שבדו"ח המכון מצויין במפורש מהן התקלות הדורשות תיקון אז מה כל כך מסובך ואם מסובך לא לשלוח לטסט עד לתיקון כל התקלות.
אז מה היה לנו?
לקוח של מספר שנים באותו מוסך שלדבריו תמיד יוצא מאוכזב אבל אין לו ברירה וחשק לצאת מהעיר למוסך אחר של פיאט, הלקוח מוכן להוציא ממיטב כספו להכנה לטסט משמע אינו מעוניין בכאבי ראש וביזבוז זמן מיותר ולכן מגיע כל שנה לפני הטסט להכנה למבחן במוסך, עקב הזילזול של המכונאים והחשמלאים ברכב ובבדיקה השנתית הם גם מאכזבים את הלקוח וגם מבזבזים את זמנו היקר ללא הצדקה.
ויש עוד כמה דברים פיקנטים שראיתי מהצד בזמן העבודה על אותו רכב מדובר שהפחות חמור הוא ששמעתי את אחד העובדים ששפת אימו אינה עברית מדבר עם עובד נוסף בגנותו של הלקוח ואני עשיתי עצמי לא מבין את השפה והם המשיכו לדבר על כמה שהלקוח נודניק ומטומטם.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
|