צפה בהודעה יחידה
ישן 15-06-09, 08:59   #4
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
שאני ניגש למוסך מורשה יבואן, אני עושה זאת לא בגלל הפרצופים היפים של המכונאים, אלא מתוך מחשבה שהם האנשים שמכירים הכי טוב את הרכב, עברו קורסים והשתלמויות מטעם היבואן והם יפתרו לי את הבעיה על הצד הטוב ביותר, במהירות, במקצוענות ומבלי להכניס אותי להוצאות סרק.
בהתאם לזאת, אני מצפה מהמכונאי לאתר את התקלה גם היא לא נראית לעין ע"פ הסממנים של התקלה (במקרה שלך רעידות/ קרטועים), ולא שיגיד לי ללכת "מהקל אל הכבד", כי את זה גם אני יודע בלי לגשת למוסך.

במידה וקורה מקרה חריג ולא מאתרים את התקלה, ואין שום ברירה וצריך ללכת מ"הקל אל הכבד", אני מצפה מהמכונאי שאכן יתחיל להחליף לי חלפים (במקרה הזה חוטי הצתה), ואם הבעיה נמשכת שהוא יחזיר לי את החלק שהיה מורכב קודם (שזאת הריי לא הבעיה, ולכן אין צורך להחליף את החלק). במקרה שלך, שלחו אותך לקנות חוטי הצתה של "בירו" (שהם מצויינים אגב). לידיעה כללית, במידה והיית רוכש את החוטי הצתה המקוריים, היית נאלץ לשלם מחיר של 313 ש"ח בדיוק.

בהתאם ליעיל, אני לא מקבל את גישת המכונאי לטיפול בתקלה הזאת. העיקר להחליף את מסגרות לוחיות הרישוי לכאלו עם הפרסומת שלהם הם ידעו. מעניין אותי באופן אישי לבחון את המוסך האיזורי של סקודה, אני מקווה שהמצב שם יותר טוב (עוד 4 חודשים טיפול).
stio מנותק   הגב עם ציטוט