|
אין דבר כזה
החוק הזה קיים לא כדי שיצפצפו עליו. הדבר האחרון שסמל"ת עכשיו צריכים זו כתבה שלילית על רקע צפצוף על חוק צרכני ברור. נכון שזה לא יעזור לך אבל אתה ממש יכול לפגוע בהם אם תביא את הסיפור לפרסום ואני מבטיח לך שב- YNET מאוד יאהבו את הסיפור.
עדיין לא ענית האם האוטו היה במוסך ונפתח לו כרטיס או שרק ביררת בטלפון ושלחו אותך "לך חפש".
אם האוטו היה באמת במוסך ועדיין שלחו אותך לחכות אז תנסה ביום ראשון להתקשר לשירות הלקוחות ותנסה לדבר עם אלי גרשון מנהל השירות - אדם חביב למדי. אולי תנסה להגיע למנהל המחלקה הטכנית עצמה - (איתן בן ארי?).
|