|
הפקידה עובדת כנראה לפי הנתונים (או ההמלצות) היבשים של היצרן: החלפה כל 3 שנים או 60K, בעוד המכונאי מסתמך על כך שאם הרצועה נקרעת לא קורה כלום במנוע הזה, אז חבל על הכסף (ועל זמן העבודה שלו).
במקרה הזה אתה צריך לעשות את החשבון הפשוט שלך: או שאתה מחליף רצועה, או שאתה לא מחליף ומסתכן בקריעת הרצועה, אובדן יום עבודה ועצבים בגרירת הרכב למוסך וכל מה שנלווה ל"תענוג" הזה.
מכיוון שאין נזק לשסתומים בקריעת הרצועה, ההחלטה היא שלך ורק שלך לפי השיקולים שאתה רואה לנכון.
אני באופן אישי לאונו החלפתי כל 3 שנים בדיוק, לפי הספר. גם המוסכניק אמר לי כל פעם "עזוב אותך, בחייך, לא יקרה כלום, עליי", אבל אמרתי לו שיחליף בכל זאת. מצד שני במנוע של האונו 1.4 כן ייגרם נזק אם הרצועה תקרע, אז לא לקחתי שום סיכון.
בנוגע לעלויות טיפול: אתה יכול לסרוק את הקבלה יחד עם כל הפירוט? אך תמחק פרטים מזהים קודם (מס' רכב, מס' כרטיס אשראי וכ').
נערך לאחרונה על ידי stio : 10-06-09 ב 11:33.
|