צפה בהודעה יחידה
ישן 10-06-09, 00:18   #12
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
צטט:
במקור פורסם על ידי snufkin צפה בהודעה
אני לא חושב שזה נוזל קרור כי לא חסר והמכסה סגור טוב.
קודם כל זה שהמכסה סגור היטב- לא נותן אידיקציה לכלום. מע' הקירור היא מערכת סגורה העובדת בלחץ. במידה והתרמוסטט ייתפס במצב סגור או שתהיה בעיה אחרת, גם אם המכסה תקין לחלוטין, מים יפרצו ממנו החוצה.
יש לי שאלה: פתח בבקשה את מכסה מיכל נוזל הקירור של הרדיאטור (שהמנוע קר!) ובדוק באיזה צבע נוזל הקירור שלך.
במידה והוא בצבע אדום- בדוק האם על הצינורות השונים בתא המנוע (בעיקר באיזור צינור רדיאטור עליון ותחתון) יש סימני טיפות מים יבשים. במידה וכן, המים שאתה רואה זה הנוזל קירור, והם נוזלים לך בלחץ מנקודה מסויימת (לא מחייב, אבל יכול להיות).

צטט:
במקור פורסם על ידי snufkin צפה בהודעה
הבעיה שאני לא ממש זוכר שהחומר הזה היה שם עד היום...
נראה לי שזה משהו חדש. אולי ריססו ורק עכשיו זה יצא מאיפשהו?
אם ריססו לך חומר נגד אבנית/ קורוזיה בתצורה נוזלית- הוא אמור להתאדות בשלב מסויים (הייתי אומר תוך יום אחד גג בשמש הישראלית), ולכן לדעתי לא הגיוני שחומר כזה יישאר על המצבר ליד הקטבים. לדעתי אם זה לא הנוזל קירור יש 2 אופציות:

למצבר יש 6 תאים. בכל תא צריכים להיות מים מזוקקים ברמה כזאת שיכסו את הלוחות (לא עד הסוף). בדוק האם המים שקופים או אדומים (כנראה הם שקופים).

בכל אופן, בדוק האם המים הם עד הסוף ממש או רק מכסים את הלוחות. יכול להיות מצב שמים משפריצים מהפקקים החוצה (עקב תקלה או עקב מפלס גבוה מידי) ונתקלים במכסה המצבר העליון הצבוע באדום. מכיוון שהמים רותחים כשהם נתקלים במכסה האדום הם שורפים קלות את המשטח, והמים נהיים בצבע אדום, מה גם שזה סוג של חומצה. בדוק את הנושא ועדכן.

רק אציין שמצפיה בתמונות לא רואים את המכסים של התאים. במקרה כזה בדוק אולי יש מכסה מרכזי שמכסה אותם. במידה ואין כנראה זהו מצבר יבש ("ללא טיפול") ואז אל תתיחס למה שכתבתי.

נערך לאחרונה על ידי stio : 10-06-09 ב 00:21.
stio מנותק   הגב עם ציטוט