צפה בהודעה יחידה
ישן 27-08-06, 22:06   #8
Guest
 
הודעות: n/a
NirBentovim לפי מה שאתה מספר זה היה לפני 4 שנים זאת אומרת ה HGT היתה משווקת בארץ משהו כמו שנה אחת לפי דעתי לא היה אז הרבה ניסיון עם הרכב הזה באותה תקופה היו עוד הרבה סיפורים עם רכבים מאותו סוג באותה תקופה במוסך המרכזי לכן אני ממש לא מתפלא. הסיפור הכי מפורסם שהיה עם ה HGT זה היה עם המזגן איך שהרכבים הראשונים עלו על הכביש היתה תופעה. בכולם צריך לציין שכשאתה עוצר ברמזור או סתם עוצר את הרכב אז המדחס של המזגן היה מתנתק והיית מקבל איורור במקום מיזוג וכשהיית מתחיל לנסוע שוב המזגן היה מתחיל לעבוד שוב במוסך המרכזי שברו את הראש ולא מצאו את הבעיה וזה היה בכל המכוניות ללא יוצא מן הכלל שעלו לכביש באותה תקופה זאת הייתה פדיחה רצינית. טוב מה עושים פונים לאיטלקים שלקחו את העניין בצורה רצינית מאוד ושיגרו מייד לישראל את מיטב המהנדסים שלהם בהתחלה גם הם גיששו באפלה הפיתרון בסופו של דבר הגיע מחברת היטצי שמיצרת את מחשב ההזרקה בדגם הזה. הבעיה היתה בסך הכל בתוכנת המחשב שעבדה הפוך ואני יסביר בHGT תוכנת המחשב לגבי המזגן מתוכננת בצורה כזאת שכאשר אתה מאיץ בתחילת נסיעה המחשב אמור לזהות שאתה דורש כוח מהמנוע ואז הוא אמור לנתק את המדחס לכמה שניות כדי לתת לך יותר כוח בהאצה דבר שקורה במצב רגיל והרבה בעלי HGT מכירים את זה מה שקרה זה שחברת היטצי בטעות כמובן ודרך אגב רק לרכבים שהגיעו לארץ בגלל שאצלנו זו גירסה לארץ חמה התוכנה עבדה הפוך במקום שבהאצה המדחס יתנתק אז הוא מתנתק במצב רגיעה זאת אומרת בסל"ד סרק כשהרכב עומד. טוב אז מה עשו חברת היטצי הוציאה עידכון תוכנה למחשב ואז הזמינו את כל בעלי ה HGT בארץ לעידכון תוכנה שבוצע דרך אגב על ידי מחלקת המהנדסים של פיאט מאיטליה ששהו בארץ באותה תקופה וכך נפתרה הבעיה. למה אני מספר לך את הסיפור הזה רק כדי להמחיש לך את הבילבול ואת חוסר הידע ששרר אז שה HGT הראשונות הגיעו לארץ.
לגבי העניין של כניסת הפיאט קופה למחלקת אלפא תמיד זה היה כך יש הוראה מפורשת שכל הפיאט קופה מטופלים במחלקת אלפא כי זו מחלקה מקצועית יותר ומי כמוך יודע כמה הפיאט קופה זה רכב מסובך ושצריך ידע רב לגשת אילו.
לגבי ה HGT הוא עדיין ימשיך להיות מטופל במחלקת פיאט לצערי ולצער מי שיש לו את הרכב הזה אבל דבר אחד אני יכול להגיד שהיום רמת המקצועיות השתפרה לגבי ה HGT מה שלא יכולתי להגיד בעבר.