צפה בהודעה יחידה
ישן 01-06-09, 20:34   #7
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
שלום חבר חדש,

אכן אחת הבעיות הגדולות ביותר שיכולות להיות בכל ענף הינה בעיית האקראיות, שבעיה באה ונעלמת.
היות ושהבעיה נעלמת כל בדיקה תעלה ממצא תקין, העיניין הוא לתפוס אותה בזמן.
אני מצטרף לרפי לין בהמלצתו על חיים ממוסך שמשון (מורשה פיאט), היות ושם אתה יכול להיות בטוח לא משחקים במשחק קודם נחליף ואחר כך נראה ובסוף תשלם גם מה שלא היה צריך לשלם עבורו.
ולכן תיהיה רגוע, שם יבדקו כמו שצריך, וישמצאו את הגורם של הבעיה תחוייב רק עליו.

דרך אגב, בדרך כלל תסמינים כאלו ידליקו את מנורת האזרקה בלוח השעונים שלך, אבל היות ואמרת שלא נמצאה תקלה על ידי המחשב אז אני מניח שהיא לא נדלקה.

כעת לתסמינים של הבעיה שאתה מתאר, קרטועים וטורים עולים ויורדים, יכול לנבוע מכמה סיבות, אחת הסיבות העיקריות זו בעיה במערכת החשמל הצתה של הרכב. כמו חוטי הצתה אינם תקינים, פלאגים אינם תקינים, סלילי הצתה אינם תקינים, חיישן נמ"ע, מחשב רכב.

ריח פיח, יש לבדוק באמצעות בדיקת גזים את הבעירה, ולדעת ממצאים, האם הרכב שורף דלק כמו שצריך, האם נשאב בדיוק אוויר כפי שצריך.

רעידות, זה בטח בעיית משנה, זו תופעת לוואי של הקרטועים ושל הטורים הנמוכים.

בקיצור, לא ניתן לדעת, חייב ללכת שלב שלב, מהקל לכבד ולעבוד בצורה מסודרת לאט לאט.

בטוחני שבמוסך שמשון יפתרו את הבעיה.

אנא אל תשכח לחזור אלינו עם ממצאים מה הייתה הבעיה, וכיצד פתרו אותה.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער

נערך לאחרונה על ידי saar : 01-06-09 ב 20:37.
saar מנותק   הגב עם ציטוט