צטט:
במקור פורסם על ידי raanan_t
makara - תודה על ההשקעה, זכית במקום של כבוד בשרשור המרוכז 
|
טוב אז זהו הגעתי לסוף וקיבלתי אויר קר לפנים.
לאחר שעתיים עבודה בבוקר הכל חזר למקומו חוץ מהמערכת (HU) שתחכה להמשך השבוע,
תקלה יחידה שנשארה ותטופל עוד השבוע היא מנוף מעבר האויר בין הפתחים השונים (שימשה, פתחים מרכזיים, פתחים תחתוניים, פתחים צידיים) לא תקין כנראה הכבל בורח מהשרוול או משהו כזה, בנתיים קבעתי אותו ידנית לפתחים המרכזיים והצצתי מתחת לראות שיש גישה לטפל בזה ביחד עם המערכת,
הרכבתי פילטר למזגן תחליפי 80 ש"ח זה שהיה מורכב על הרכב היה מקורי ונראה שלא הוחלף מעולם.
בדרך למזגניסט בדקתי את כל הכפתורים והמכוונים והכל עובד כשורה, המזגניסט ביצע וואקום (20 דק')
וניקוי של פנים המערכת ולאחר מכן החדיר שמן ונוזל זרחן לשם מציאת נזילות (בריחות גז) אם יהיו במשך הימים הקרובים, מילא גז ונסעתי לשלום.
קניתי בנוסף שני פקקי גומי וסגרתי באמצעותם את שני פתחי הרדיאטור חימום בקיר האש, החלטתי לא לחברו עד שיגיע החורף, בנתיים שינוח.
לא בכל רכב צריך לפרק את כל הדש כדי לחלץ יחידת מיזוג או רדיאטור חימום, בפונטו כן, אפילו להגיע לשסתום של יחידת הקירור יש לפרק דש זו המציאות כל רכב עם היתרונות/חסרונות שלו
לבסוף הפרוייקט השתלם מחירים ועלויות ( העבודה עלי ):
יחידת קירור מפירוק 200 ש"ח.
רדיאטור חימום פנימי תחליפי חדש 280 ש"ח
פילטר למזגן 80 ש"ח.
טיפול אצל המזגניסט שכלל בדיקת תקינות יחידת הקירור לפני שהרכבתי את זו שקניתי מפירוק, וואקום, ניקוי מערכת, שימון המערכת, החדרת נוזל זרחן צהוב ומילוי גז, סה"כ 150 ש"ח.
אם יהיו נזילות, על העבודה אני ישלם הגז על חשבונו.
תמונה אחת לסיום ותמונה אחת של הג'אנטים המשומשים שרכשתי דרך אתר יד 2.
רק עכשיו שמתי לב שעשיתי ציטוט לתגובה מעליי, סוריי.