צפה בהודעה יחידה
ישן 29-05-09, 13:52   #43
lord1
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: sx75
הודעות: 60
תקשיב טוב.
ברכב שלי שנת 95 ישנה אותה בעיה אתה יכול לחסוך לעצמך הרבה כאב ראש במס'
בדיקות פשוטות שלא מצריכות ידע רב
א. כנס לרכב סגור את הדלתות תנעל אותו עם האזעקה שב ללא תזוזה כ 2 דקות ואז תנסה להניע
את הרכב, כמובן שהאזעקה תופעל אל תתיחס ובדוק אם הרכב מניע במידה וכן אתה יכול לדעת
בוודאות שמע' האזעקה לא משפיעה על תופעת כיבוי הרכב במידה והרכב לא מניע ונותן סטרטר ומש'
הדלק אתה לא שומע אותה אז כמובן שהאזעקה נועלת את הדלק. במידה ואין סטרטר אז האזעקה נועלת את הסטרטר
עכשיו אם לא מניע סטרטר אז לאזעקה אין השפעה על כיבוי המנוע, אם מש' הדלק לא מופעלת
לא תוכל להניע למרות שיש סטרטר ואז כדאי לך לשקול נטרול של מע' האזעקה (לא ע"י מפתח) ע"י
ניתוק קבוע שלה מהמצבר רק אצל מתקין מורשה
ב.ישנו ממסר שיושב על קיר האשבצד ימין שאחראי בין היתר גם על מש' הדלק וישנה תופעה מוכרת
שממסר זה למרות שכאשר אתה מניע את הרכב אתה שומע אותו מתקתק קורה שהוא עלול לנתק את המש'דלק תוך כדי נסיעה (זן תקלה שקורית לממסרים שעובדים זמן רב) קשה מאוד לאתר את התקלה
כי אם תבדוק את הממסר חשמלית לא תמצא תקלה
וכעת לעניין היותר מעניין ממסר כזה עולה 450 ש"ח בחברה אני אקנה אותו בתחילת החודש (הכיס ריק)
ג. האם בדקת צינורות וואקום למצב שאינן יבשות או סדוקות? זה גם יכול להשפיע.
ד. לגבי מוסך אגוז אני ממליץ עליו הוא אמין וגם פבל נותן שירות מקצועי הרכב שלי קניתי מלקוח שלהם שקיבל שירות שם מעל ל- 6 שנים כך הכרתי אותם למרות שאת הטיפולים אני עושה לבד קיבלו אותי בסבר פנים יפות ופבל ענה לכל השאלות שלי בסבלנות
ה. לגבי האמבולייזר התפקיד היחיד שלו הוא להניע רק עם מפתח יעודי ולאחר הנעת המנוע אין לו שום
השפעה על ניהול הרכב
מקווה שעניתי על הכל אני חופר בעניין מס' חודשים ורק כשאהיה בטוח שזה מעבר ליכולתי אתן למוסך
לגעת ברכב
עודד
lord1 מנותק   הגב עם ציטוט