צטט:
במקור פורסם על ידי stio
מד הטמפ' אצלך לא מציג את הטמפ' האמיתית אלא לפי הוראת מחשב ניהול מנוע. ז"א מד החום מתחיל לעלות מ- 107 מ"צ ומעלה, מה שזה אומר כשהשעון הראה קו אחד מעל האמצע טמפ' המנוע האמיתית היתה לפחות 110 מ"צ ומעלה.
אם נגרם נזק אי אפשר לדעת, אבל חשוב שתדע זאת.
|
מה זאת אומרת לפי הוראת מחשב אין ברכב בזה טרמוסטת זה לא נשמע לי הגיוני אחרת איך תידלק הוונטה אם אין לרכב חיישן חום בתוך הרדיאטור (שזה בעצם מה שמראה את חום המנוע ברוב הרכבים)