|
KoF-sHeLeG תודה רבה לך כמו שציינת ואתה צודק הרעש גם בחלק חדש חוזר באיזה שהוא שלב של בערך 10000 קילומטר אחרי ההחלפה הרעש נובע מתיכנון לא נכון של זרימת השמן לוריאטור בזמנו שהבעיה התחילה פנינו לאיטלקים כדי למצוא פיתרון לבעיה התשובה שקיבלנו הייתה להחליף את סוג השמן לשמן 5W30 כדי לאפשר זרימה יותר טובה של השמן לוריאטור ובכך למנוע את הרעש המעצבן בהנעת בוקר שהמנוע קר הפיתרון של החלפת השמן לא היה מושלם זה פשוט רק האריך את תקופת הזמן עד שמגיע הרעש המעצבן הבעיה היא שבהתחלה זה רק רעש בהנעה ובשלבים יותר מאוחרים יש רעש גם בנסיעה בתחום פעולתו של הוריאטור שזה בין 2300 סל"ד ל2600 סל"ד שם הרעש מפסיק זה פשוט תחושה כאילו הקלאץ מחליק או משהו דומה ופה כבר אין מנוס אלא להחליף את הוריאטור מניסיון עם הרבה HGT ההחלפה צריכה להתבצע כל 80000 ק"מ בערך.
הפיתרון הסופי לבעיה לא קיים אלא דורש שינוי בתעלות זרימת השמן בראש המנוע דבר שהאיטלקים ויתרו עלו מראש כי זה מצריך שינוי של המנוע כולו לכן כל בעל HGT צריך לקחת בחשבון את החלפת הוריאטור כחלק מטיפול או משהו כזה וכך צריך להתיחס לעניין.
מקווה שעזרתי לך עם המידע.
|