נכון, לחיצה עליו לא תעשה דבר באופן רגיל ואין מה לגעת בו.
מכיוון שמתג אינרציה אינו גלוי לעין ובדרך כלל אינו מתקלקל אז בעלי המקצוע לא זוכרים מקיומו.
מתג האינרציה עלול לקפוץ, לנתק את מש' הדלק ולדומם את מנוע הרכב לאחר קפיצה חזקה בכביש (במפר, בור וכו') או לאחר מכה מאחור או מלפנים.
במקרה כזה לוחצים, מלמעלה כלפי מטה, על גומיית מתג האינרציה ואם נשמעת נקישה (החזרת הגולת מתכת למקומה) והרכב מניע שוב זה סימן שהגולה במתג קפצה.
בברכה - רפי לין