צפה בהודעה יחידה
ישן 11-05-09, 14:02   #10
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
יוניט חום מאורר עלותה כ100 ש"ח +- ולהחליף אותה זה די פשוט באמצעות מפתח רינג 27 מ"מ,
יש להוציא אותה ולהרכיב את החדשה במהירות כדי שלא יצאו כל המים מהרדיאטור (אם לא תצליח פשוט תצטרך להוסיף נוזל קירור שיצא בעת החלפת היוניט), יש להיזהר לא להדק חזק יתר על המידה את היוניט כדי לא לשבור את ההברגה הפנימית ברדיאטור ולדאוג שמולבשת על היוניט טבעת נחושת לאטימה(אפשר גם להוסיף מעט סיליקון אדום).

הנגד מהירות עולה כ200 ש"ח+ ויושב בבית המאורר ומוחזק באמצעות שני ברגי פיליפס קטנים, תיצטרך מברג קטן ביותר כדי שתהיה גישה אם לא תצטרך לפרק את ארבעת הברגים ראש10 מ"מ של בית המאורר עצמו כדי לקבל גישה נוחה.
כיווני שני החוטים של הנגד לא משנה ושניהם גם באותו צבע כך שתוכל להרכיבם על הנגד החדש בלי בעיה.

צבעי שלושת החוטים של יוניט מאורר הם:
א. אדום מהירות נמוכה
ב. צהוב מהירות גבוהה
ג. ירוק מינוס קבוע יושב במרכז היוניט.

את הנגד לא תמצא בכל חנות לחלפים, כן תוכל למצוא אצל המתמחים בפיאט סודאי או מיר חלפים בת"א
על יוניט המאורר צריך להיות רשום/מוטבע בבירור 87-92 (מהירות נמוכה) ---------92-97 (מהירות גבוהה) המספרים הם במעלות חום.

אם יש לך בגלגל בורר מהירות המאורר בדש בורד חוץ מהסיפרה 0 עוד 4 מהירויות יש לך מזגן מקורי,
אם יש לך רק עוד 3 מהירויות יש לך מזגן שאינו מקורי.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!

נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 11-05-09 ב 14:12.
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט