|
הבעיה עם ביטול הטרמוסטט (בנוסף לעניין של מנוע פועל קר, הצטברות של פיח בחלקים שונים ונזק לממיר הקטליטי בגלל תערובת עשירה מדי) שזה לא פותר את הבעיה.
אולי בימים יחסית קרירים זה עוד בסדר, אבל אם תעמוד בפקק באמצע הקיץ - ביטול הטרמוסטט בעצם לא יתן לך כלום!
יותר מזה, אם לרכב יש בעיית התחממות ותעלה איתו עליות בקיץ (למשל לרמת הגולן דרך חמת גדר) האוטו עדיין יתחמם לך. (כשהמנוע חם מאוד הטרמוסטט בכל מקרה פתוח לחלוטין).
ככה שזה כמו לתת אקמול לחולה בדלקת ריאות. (יכול לתת לו הרגשה נפלאה לכמה שעות אבל עדיין המחלה קיימת).
כנ"ל לגבי חיבור המאוורר בצורה קבועה. בכל מקרה כשהאוטו חם המאוורר עובד.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
|