צפה בהודעה יחידה
ישן 09-05-09, 14:54   #5
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
הבעיה עם ביטול הטרמוסטט (בנוסף לעניין של מנוע פועל קר, הצטברות של פיח בחלקים שונים ונזק לממיר הקטליטי בגלל תערובת עשירה מדי) שזה לא פותר את הבעיה.

אולי בימים יחסית קרירים זה עוד בסדר, אבל אם תעמוד בפקק באמצע הקיץ - ביטול הטרמוסטט בעצם לא יתן לך כלום!

יותר מזה, אם לרכב יש בעיית התחממות ותעלה איתו עליות בקיץ (למשל לרמת הגולן דרך חמת גדר) האוטו עדיין יתחמם לך. (כשהמנוע חם מאוד הטרמוסטט בכל מקרה פתוח לחלוטין).

ככה שזה כמו לתת אקמול לחולה בדלקת ריאות. (יכול לתת לו הרגשה נפלאה לכמה שעות אבל עדיין המחלה קיימת).

כנ"ל לגבי חיבור המאוורר בצורה קבועה. בכל מקרה כשהאוטו חם המאוורר עובד.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט