צפה בהודעה יחידה
ישן 08-05-09, 00:58   #3
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
על הדרך כדאי גם לחבר את מאורר קירור המצנן שיפעל קבוע מרגע התנעת הרכב ועד הכיבוי
ועדיף על המהירות הגבוהה אם זו אופציה בדגם.

אפשר לחשוב שהרכב משמש כמונית מטאבה לחופי סיני.

אתמול נסעתי עם הרכב שלי הלוך חזור מכרמיאל דרך עפולה וכביש הבקעה למעלה אדומים (מהפניה ימינה בסוף כביש הבקעה לכיוון מעלה אדומים העליות חדות) בשעות שיא החום של הבקעה/גלבוע הרכב לא עבר את הרבע במחוג,
בהלוך עצרתי בעפולה לחצי שעה ולאחר מכן עצירה נוספת קלילה לתדלוק בבית השיטה ומשם ללא שום עצירה עד היעד,
בחזור נסעתי ללא עצירות כלל.

בכל מקרה סהר בגלל שאני בטוח שאתה שואל ברצינות לדעתי הפתרון הקל לטפל בבעיית חום מנוע הוא הוצאת הטרמוסטט.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!

נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 08-05-09 ב 01:08.
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט