צפה בהודעה יחידה
ישן 05-05-09, 18:20   #5
אברג'ל ד
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
מיקום: ירושלים, מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס elx
הודעות: 108
תודה חברים

א. הרכב היה יד ראשונה ליסינג פרטי, ואח"כ היה שייך למשפחה מכפר אז"ר משך 5 שנים ו90K ק"מ.
טופל עד לפני חצי שנה במרכזי של פיאט ביהוד "שמשון", שהבנתי שהוא מאוד מומלץ.
נעשה לרכב רק פ"T טיימינג, ב - 70K, ולכן דחוף לעשות עכשיו.
הגיע גם זמנו של הטיפול התקופתי.
ב. הקלאץ' הוחלף לפני שנה וחצי, אבל הוא כנראה כבר עשה את שלו, כי הוא מפריד מאוד גבוה, לכן השיקול הוא החלפת קלאץ' במסגרת החבילה.
ג. לגבי עלויות - קיבלתי הצעת מחיר ממוסך שמשון הנ"ל, הכוללת החלפת רצועת טיימינג ומותחן [שהוא היקר], שמן ופילטר שמן מנוע, פילטרי אוויר ומזגן, מצתים] העלות: 1950 כולל מע"מ ועבודה. נראה סביר יחסית למורשה היבואן.
השאלה של עלויות היא לא לגבי הטיפול, אלא הנזילות ונורת הזרקת דלק.
ד. הנורה כרגע לא דולקת [נסעתי נסיעות קצרות וארוכות, עם / בלי מזגן, כ -150 ק"מ]. אין ולא היו גם בשעה שהיא דלקה קירטועים ולא הורגש חוסר סחיבה.

ה. בהדלקת איתות ימין, נראה שיש קצר מסויים, הגורם לאור הברקסים לדלוק גם כן [לסירוגין עם אור רגיל אחורי]. יש הערכה מהיכן לבדוק זאת?

נערך לאחרונה על ידי אברג'ל ד : 05-05-09 ב 18:27.
אברג'ל ד מנותק   הגב עם ציטוט