|
טוב אז שימו לב שימו לב חדשות מרעישות!!!
קבלו עדכון חי, אכן הלכתי לאזור התעשיה באזורי, יש שם עסק המכין צינורות הידרואלים.
דיברתי עם הבעלים, הוא אמר שאני לא היחיד שצריך צינור הידראולי לפיאט וכבר היו לו בעבר, אך עם זאת הוא מזהיר אותי מראש, כי הצינור שלהם אכן הידראולי אך מניסיונות עבר שהוא הכין לבעלי פיאט, נמצא שחזרו אליו היות ושם צריך לשים צינור מקורי של פיאט של חברת דורוקס או דרוקס משהו כזה.
צינור הידראולי חליפי גורם לרעש בלחצים מסויימים הצינור ירעיש, הוא גם אמר שיש צינורות חליפים הידראולים שהשמן הגה כח אוכל אותם עם הזמן (מרכב כימי במגע עם הצינור). כך שהוא הזהיר אותי מראש שאין לו בעיה להכין לחבר שלי צינור הידראולי שיתאים, אך אם הוא מרעיש הוא לא אחראי לכך, הוא הוסיף ואמר שזה עניין ידוע בפיאט, והוא אפילו אמר שאני רשאי ללכת ולבדוק במקומות אחרים שעושים צינורות הידראולים ואשמע בעצמי שכולם לא נותנים אחריות לרעש.
עשיתי טלפון למוסך מורשה פיאט, שאלתי אותם לגבי עלות של צינור הידראולי של ההגה כח, והם אכן אמרו שמקורי של דורוקס או דרוקס או דקסול לא כל כך זוכר, עולה בסביבות ה 800 ש"ח ומעלה צינור בלבד! כמו כן, הם עדכנו אותי שהצינורות חזרה הם רגילים, ויש רק צינור הידראולי אחד והוא זה שהולך למשאבה.
החוזרים הם רגילים.
משמע לסיכום, מכאן אפשר ללא ספק להסיק שלחבר שלי שמו צינור הידראולי חליפי, ולכן יש לו רעש ורעידות, כמו כן עם הזמן באמת נהיה לו שם קרעים קטנים מאוד, מה שמכניס לו אוויר למערכת ולכן נוסף לרעש ולרעידות שהוא מסובב את ההגה כשהרכב עומד, נשאב אוויר למערכת והשמן מקציף.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
נערך לאחרונה על ידי saar : 30-04-09 ב 22:06.
|