צפה בהודעה יחידה
ישן 28-04-09, 01:11   #15
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
ניראה לי שהצינור יונק אויר

וכמו שכבר אמרתי.לכול המ"ע הגה כוח,כול הצנרת צריכה להיות צנרת הידראולית שעומדת בשמו הידראולי.קו לחץ ,מצינור לחץ שניתן להכין בבית מלאכה או ליקנות חדש מקורי\חליפי.וקוי יניקה וחזרה אפשר ליקנות צינור יניקה הידראולי לפי מטר, ובעזרת בנדים להכין לבד.הרעש יכול להיגרם מצינור יניקה של המשאבה שיונק אויר.יש להחליף את הצינור ואת השמן וליבדוק .אפשר תוך כדי עבודת המנוע להזיז את ההגה ,ליפתוח את הפקק של המיכל ,וליראות אים השמן שחוזר מקציף(יש בו אויר).אפשרות שניה זה שהמשאבה עצמה יונקת אויר וזקוקה לשיפוץ.אפשרות שלישית ליבדוק את ההמ"ע (סרוו)על מוט ההגה.כשהמשאבה עיפה והספיקה יורדת כשעולה הלחץ(בהפעלת הגה). "המשאבה לא תחזיק לחץ" והגלגלים גם ירעדו .(בדיקת משאבה מיקצועית עושים עים מכשיר בדיקה יעודי (פלוו מטר).וגם את זה יש בבית מלכה להידראוליקה.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט