|
ועוד הסבר.
תחשוב על שני טורבינות(פרופלורים)שהקשר בינהם זה רק ציר משותף.עכשיו הגזים מהאגזוז מסובבים טורבינה אחת,השניה מיסתובבת(כי על אותו ציר)ויונקת אויר ודוחפת אותו למנוע בלחץ.כשהטורים נמוכים ,הגזים זורמים לאט,ושני הטורבינות מיסתובבות לאט(ציר משוטף)ולחץ האויר(מהטורבינה השניה) למנוע חלש.עכשיו תחשוב כאילו בימקום הטורבינה של האגזוז,יש מנוע חשמלי או רצועה שמסובב את הטורבינה של האויר למנוע.זה ההבדל.שלח לי בבקשה קישור למה שראיתה ליקנות,תודה.
נערך לאחרונה על ידי upetar : 27-04-09 ב 19:26.
|