צפה בהודעה יחידה
ישן 24-04-09, 18:03   #8
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
בהמשך לפירוט של רענן אני מציע לך לעבוד עם מנורת ביקורת (אם אין לך תאלתר או שתקנה ממש לא יקר ותמיד טוב שיש אחד) כך תוכל לדעת בוודאות מה תפקיד כל חוט ומהו מתח לפני ואחרי סוויץ.
לגבי החוטים המקוריים של הרמקולים, בדרך כלל כל חוט הוא בעל שני צבעים תקצר בינייהם לחצי שנייה באמצעות סוללה של מברגה או כל סוללה אחרת ותשמע איזה רמקול מרשרש כשאתה עושה קצר.

כדי לעבוד בעזרת נורת ביקורת תצטרך לעבוד כאשר המצבר מחובר לקטבים שלו.

אם אתה לא רוצה שהמכשיר יעבוד רק כאשר המפתח פתוח בסוויץ, חבר את החוט הצהוב והאדום ביחד בצמה של ההד יוניט אל החוט האדום שיוצא מהקונסולה ברכב, עדיף להוסיף עוד בית פיוז עם פיוז נוסף של 10A (פיוז בצבע אדום). בחיבור כזה תצטרך לשים לב שכיבת את המכשיר ידנית כשאתה יוצא מהרכב כדי שלא תתעורר למצבר מרוקן בבוקר.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט