צפה בהודעה יחידה
ישן 20-04-09, 20:50   #1
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
יש יותר מידי שרשורים בזמן האחרון על פילטרים פתוחים וכל מיני ירקות.

בואו נעשה קצת סדר.
א. אני לא חושב שחכם לקנות קודם ואז לשאול שאלות.
ב. RFOX, אם היית מריץ חיפוש היית רואה ששאלו כבר על טיב המוצרים של סימוטה. עוד היית רואה שהם בסה"כ חברה בינונית. המוצרים שלהם עושים את העבודה ותו לא. בוודאי לא חברה מובילה.
ג. פילטר פתוח ברכבים שלנו, בהנחה שממוקם נכון, לא יתן תוספת משמעותית להספק הרכב. ישפר אולי במעט את תגובות המצערת, ובמקרה הטוב יגביר מעט את רעש היניקה. זה בעיקר שיפור לאגו. אם רוצים פילטר פתוח, חובה להשקיע בצנרת ממנו לבית המצערת, זה מה שקובע את ההבדל, וגם, עדיין במנוע סטנדרטי של פונטו זה לא הבדל משמעותי ממש.
ד. פילטר פתוח לא מרכיבים ונוסעים, זה משהו שצריך לנקות אחת לתקופה. אם לא עושים את זה, הוא לא יסנן כמו שצריך. זה חיסרון, אך גם יתרון, תלוי איך מסתכלים על זה.

אם תשתמש בפילטר סטנדרתי ותחליף אחת לטיפל בערך, הכל יהיה בסדר.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק  
הגב עם ציטוט