|
לא הייתי ממהר לפסול את החיישן, ראה תגובתו של סהר.
הבעיה היא כמו שאמרת הרכב אוטו' וזה יכול לתפוס אותך עם המכנסים למטה.
לדעתי אם התופעה חדשה אצלך אז לך יותר בכיוון של הסטרטר.
תחזיק ברכב "לפעם הבאה" מקל של מטאטא באורך חצי מטר ומשהו כבד להכות עליו,
אם זה יחזור תוכל לתת מכות קלות על הסלונואיד שנמצא מעל הסטרטר ומחובר אליו.
נסה לשחק מעט עם ההנעה של הרכב עם הפסקות קלות מפעם לפעם ושילוב ידית ההילוכים למצבים שונים.
סטרטר חלש זו בעיה חשמלית=מצבר חלש, חוסר טעינה, מגעים רופפים וכו', אצלך לדבריך לא כך הדבר
ועל הפרק שתי תקלות לדעתי או החיישן בעדיפות נמוכה או הסלונואיד שכאמור מחובר לסטרטר עצמו והוא נתקע לפעמים
ולא זז או שמחליק ואז גם שומעים רעש של סיבוב על ריק.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 20-04-09 ב 00:20.
|