צפה בהודעה יחידה
ישן 19-04-09, 23:57   #5
blueuno
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
ל SAAR

קודם כל תודה להתייחסות...
אבל אני , יתן הסבר קטן משכתוב על המצבר או האלטרנטור הוא אמפר שעה,
אך כאשר אני מודד עם פלוק{ מודד זרם } במעגל החשמלי אני בעצם אמור לקבל אמפר כל שהוא,
וזה לא אותו אמפר שכתוב לי בנתונים של המצבר או האלטרנטור , בנתונים כתוב אמפר לשעה.
במעגל עצמו אמור להיות אמר כל שהוא שאני לא יודע כמה , וזה משה אני בעצם מנסה לברר.
בבדיקה שלי קיבלתי 5 אמפר ואני רוצה לדעת אם זה תקין.
ולידע כלל לא היגיוני שבמעגל יהיה 50 אמפר לדוגמא כמו שאתה חושב , כי זה זרם מטרוף.
שים לב שכל הפיוזים ברכב הם לא יותר מ20 אמפר , כלומר אם יהיה לכה אפילו 20 אמפר , אז זה ישרוף לכה את כל הפיוזים ברכב..
blueuno מנותק   הגב עם ציטוט