|
הפילטר המקורי היה כלול בתוך מנגנון בסגנון "ראם אייר". שזה אומר שהוא שאב אוויר מהצינור הרוחבי בפגוש, ורק משם.
אם תתקין את הפילטר הפתוח שלך מול פתח הצינור הזה, האפקט יהיה זהה גם אם הצינור לא יהיה קיים.
כל עוד לא תכריח את המצערת לקחת אוויר משם בלבד, הצינור הזה הוא סתם תוספת משקל לרכב.
לגבי הגנה ממים, זה יהיה טוב יותר מעכשיו, אבל עדיין יחסית חשוף.
שים לב שפתח היניקה של הצינור בפגוש פונה אחורנית (אל תוך תא המנוע), שזו בערך הדרך הכי טובה להתמודד עם כניסת מים.
דבר נוסף שאתה צריך לקחת בחשבון,הוא עניין הלכלוך. הפילטר עכשיו חשוף להכל. אבק, חצץ, מים, חרקים, you name it.
תדאג לנקות אותו על בסיס חודשי לדעתי (במיוחד בקיץ), אחרת הוא לא יהיה יעיל. ורק יקשה על המנוע לקבל אוויר במקרה הטוב, או ידאג שחלק מהלכלוך שאגור בו יגיע למנוע במקרה הרע.
לכל דבר יש את היתרונות והחסרונות שלו. מיקום הפילטר אצלך אמנם מביא אוויר קר למנוע (בתקווה), אך חושף אותו יותר לפגעי הטבע, שזה קצת פחות פרקטי.
נערך לאחרונה על ידי Caveman : 18-04-09 ב 18:33.
|