צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין
בפונטו "ספייס" עם מנוע 16 שסתומים מותקן חיישן משולב של לחץ אויר היניקה וחום האויר בתוך סעפת היניקה ולכן אתה מקבל נתון חום גבוה יותר מחום הסביבה.
|
רפי אשמח אם תסביר קצת יותר לעומק. האם החיישן מציג טמפרטורה גבוהה יחסית בגלל היותו חיישן משולב או בגלל שהוא יושב בתוך הסעפת שמתחממת מחום המנוע?
דבר נוסף שמעניין הוא המיקום והדרך בה עובר צינור היניקה, מדוע הוא ממוקם על המנוע ולא עובר מצד המצבר בכלל?
אולי אעשה ניסוי קצר עם "סתם" צינור ופילטר פתוח (אם אצליח להשאיל) ואז נראה אילו נתונים מקבל החיישן. אני מניח שזו הדרך היחידה שאפשר לדעת בוודאות אם הרעיון יעיל או לא.
תודה על התגובה