צפה בהודעה יחידה
ישן 13-04-09, 22:44   #1
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין צפה בהודעה
בפונטו "ספייס" עם מנוע 16 שסתומים מותקן חיישן משולב של לחץ אויר היניקה וחום האויר בתוך סעפת היניקה ולכן אתה מקבל נתון חום גבוה יותר מחום הסביבה.
רפי אשמח אם תסביר קצת יותר לעומק. האם החיישן מציג טמפרטורה גבוהה יחסית בגלל היותו חיישן משולב או בגלל שהוא יושב בתוך הסעפת שמתחממת מחום המנוע?
דבר נוסף שמעניין הוא המיקום והדרך בה עובר צינור היניקה, מדוע הוא ממוקם על המנוע ולא עובר מצד המצבר בכלל?

אולי אעשה ניסוי קצר עם "סתם" צינור ופילטר פתוח (אם אצליח להשאיל) ואז נראה אילו נתונים מקבל החיישן. אני מניח שזו הדרך היחידה שאפשר לדעת בוודאות אם הרעיון יעיל או לא.

תודה על התגובה
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק  
הגב עם ציטוט