|
לעניות דעתי הייתי נוהג כך
היות ומנורות עולות גרושים, הייתי מפרק את כל הנורות, אבל הכל, אורות דרך, ברקס, ריוורס, איתותים, נורות לוחית זיהוי, נורות ערפל. ומחליפם בחדשות. אם עדיין יש קריאת תקלה הייתי מנסה לאפס על ידי הוצאת קוטבי מצבר. ואם לאחר הכל עדיין יש קריאת תקלה, הייתי ניגש למורשה שיבדוק אם לאחר מחיקת משתנים ותקלות מהמחשב רכב זה חוזר. אם כן, אז כנראה שיש משהו שאנחנו מפספסים. כמו כן הייתי גם בודק אם המינוסים שם חזקים ומתפקדים, על ידי כך שחבר היה בתא נהג ואני מאחורה, ומפעיל את הנורות שהייתי מבקש ממנו והייתי עובר אחת אחת לראות שאין מפלי מתח.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
|