צפה בהודעה יחידה
ישן 09-04-09, 20:45   #2
gsk
Senior Member
 
האווטאר של gsk
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: bmw
הודעות: 449
אני החלפתי בספייס 2001 טרמוסטט, אני מניח שבדגמים הישנים יותר של הפונטו המיקום דומה.

בעקרון אתה צריך לחפש את הצינור שיוצא מצידו השמאלי התחתון של הרדיאטור (צד המצבר של הרכב). הצינור הזה מוביל מים מהרידאטור אל תוך בלוק המנוע. בין הצינור הנ"ל לבלוק המנוע נמצא הטרמוסטט. הוא מחובר ב-4 ברגים לבלוק המנוע ואת יכול לראות רק את חלקו החיצוני (רובו בלתי נראה כי הוא נמצא למעשה בתוך הבלוק).

כמה הערות:
1. ממליץ לך לרכוש את ספרות היינס הרלוונטית לפני ביצוע ההחלפה.
2. בספייס, ההחלפה דורשת פירוק המצבר, תושבת המצבר וקרב הסינון, על מנת לאפשר גישה לטרמוסטט.

3. רכוש טרמוסטט מקורי + אטם מקורי חדש (האטם פשוט מתפורר כאשר מפרקים את הטרמוסטט הישן).

4. ההחלפה דורשת גם ריקון מערכת הקירור ומילוי מחדש של כל מערכת הקירור בנוזל קרור מקורי - פארפלו.

סה"כ העבודה לא מסובכת למי שיש קצת נסיון. ממליץ בחום לא לבצע אם אין לך את הספרות המתאימה (היינס) ואת החלקים המתאימים.
gsk מנותק   הגב עם ציטוט