|
ואם היו לך עכשיו 35K ש"ח זמינים לפרוייקט, היית משקיע אותם ב 127 הזו?
עצוב לי להגיד את זה, ואני אומר את זה כחובב אמיתי של התוצרת האיטלקית, אבל ה 127 הזו לא שווה את ההשקעה הזו.
אני יכול להבין השקעה לא פרופורציונלית ברכב בעל היסטוריה אישית, אני יכול להבין השקעה גדולה ברכב מיוחד, אבל להבנתי אין כאן לא את זה ולא את זה.
יכול להבין השקעה גדולה ב 127 של אמא שלך (אם היית מוצא אותה), יכול להבין השקעה גדולה בשיפוץ 127 ספורט לדוגמה.
לא מבין השקעה של 50K ב127 'פשוטה'.
לדעתי עליך לבחור בין שתי אפשרויות:
- לעשות לרכב פחחות מינימאלית וצבע, פחחות שביודעין לא תעצור את התפשטות נגע החלודה אלא תכסה אותו בצבע ותאפשר נסיעה ברכב לשנה-שנתיים, הנאה מהשיפוץ המכאני שכבר בוצע וידיעה כי הרכב הספציפי הזה חי על זמן שאול (כמו כולנו...)
- להשבית הרכב, לחפש אחר ולהשתמש בתשתית המכאנית המצויינת של הנוכחי לאחזקת החדש. קלאסי יהיה למצוא 127 נקיה מחלודה ועם מנוע גמור...
בהנחה שתשוב לתחום ה- 127, לא מציע לך למכור, המחיר שתקבל יהיה זעום לעומת מה שהשקעת, שכן הקונה יתחשב במחיר הפחחות גם הוא.
בהצלחה בכל מקרה.
שי
|