פירוק פקק "נס קפה" הנמצא בין הגיר לבלוק המנוע, על בלוק המנוע (ערוך)
טוב אז אחרי שהחלפתי בשבועיים האחרונים 3 פקקי נס קפה
במקומות שונים במנוע, שתיים באיזור הטיימינג ואחד מתחת לסעפת פליטה,
הגיע תורו של הפקק הנורא מכל, זה שיושב בין הגיר למנוע.
מחר אני מפרק גיר עד חדירה למטרה בצורת פקק.
לפי מה שהסבירו לי היום השלבים הם:
הוצאת המצבר, פירוק כבל קלאץ, חיישן רברס בגיר, פירוק צינור מים הנכנס מהרדיאטור לטרמוסטט,
פירוק כבלי המתנע, פירוק ברגי המתנע, פירוק גלגל שמאלי ואת כל המיכלול כולל ציריה שמאלית,
הצבת מגבהה מתחת לקרטר שיתן יציבות, פירוק 4-5 ברגים שמחברים את הגיר למנוע, הורדת הגיר,
פירוק הקלאץ', ונקווה שיתאפשר לי לפרק את גלגל התנופה ללא פטיש אויר ואז אני חושף את הפקק אל מול עיניי, דקירה קלה במברג שפיץ והוא בחוץ, ניקוי המקום, מריחה קלה של סיליקון בבלוק ועל הפקק החדש, עכשיו אותו הדבר רק בכיוון ההפוך שתמיד לוקח כפול זמן להרכבה.
יש למישהו מה להוסיף לפני שאני מתחיל ? אזהרות או דברים שכדאי לי לשים לב ?
תודה מראש.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
נערך לאחרונה על ידי raanan_t : 06-04-09 ב 01:05.
|