צפה בהודעה יחידה
ישן 02-04-09, 13:39   #4
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
טוב, בוא נדבר על קבוצת VAG.
אוקטביות ופאביות כניידות משטרה ומוניות (בהתאמה) שעובדות מסביב לשעון שעברו את קו ה- 700K ק"מ וחלקם הגיעו למעלה מ- 1,000,000 ק"מ ואין שום בעיות מיוחדות (שמעתי על צינור מים שהתפוצץ, נורות שנשרפו וכ').

הרכבים אח"כ נמכרים לסוחרי רכב אשר "משפצים" את מד הק"מ ומ- 700K מורידים ל- 300K והרכב ממשיך לנסוע עוד 500K ק"מ...

משטרת ישראל וציבור נהגי המוניות לא רוכשים את תוצרת VAG בגלל הפרצוף היפה של סוכני המכירות, הם פשוט צריכים רכב אמין.
אתה יודע מה המשמעות של מונית שנכנסת למוסך ליום שלם? איזה נזק (מבחינה כלכלית) זה עושה לנהג המונית?

בנוסף הם מקבלים גם אחריות מורחבת וכל מיני הנחות על טיפולים, והנה סיבה שאתה רואה סקודות כמוניות במקום מרצדס.

בשורה תחתונה גם ברכבים חדשים יכולים להיות תקלות ובעיות, ואפילו הרבה, כבר שמעתי על רכבים שחזרו למוסך על שלל בעיות. (אפילו על הפיג'ו 307 החדשה של דודה שלי) גם על פולקסווגן, גם על אלפא רומיאו, גם על הונדה סיוויק ועוד ועוד.
כולנו זוכרים את טויוטה קורולה שנת 2003-4 ואת הבעיות בממירים, חיישנים ומנועים- פשוט השתיקו את הפרשה.

בנוגע לפיאט: בוא נדבר על פונטו ספייס:
לי אין ניסיון עם דגם זה אלא עם דגמים אחרים, אבל אני שואל שאלת תם:
האם זה נראה לך הגיוני שרכב שנוסע כמה שנים על הכביש כבר ייהרס לו מנוע הגה חשמלי? לרכבי ה- HGT גם נוספה תקלת הוריאטור כל כמה עשרות אלפי ק"מ, בעיות במגבים המקפצים, בעיות בריכוז ידית הילוכים, בעיות בחיישן למבדה וחיישני ABS שנזקקים להחלפה, היו גם כאלה ששיפצו ראש מנוע לאחר כ- 100K ק"מ עם שימוש בנוזל קירור ייעודי בלבד "פראפלו" ועוד. לא חסרים סיפורים, וכבר היו כאלה בפורום הזה ממש שממש מאוכזבים מהרכב ורשמו זאת במפורש.

כשאני הייתי במוסך עם האונו לתיקון איזו תקלה, בעל המוסך מודיע לי חגיגית שהפונטו ספייס נחותה באמינותה לעומת הפונטו דור ראשון. בן אדם שעובד 35 שנה במקצוע אומר דבר כזה, אני רשאי להתווכח איתו בכלל?

שוב: האמינות לא רעה, לא יותר מזה, צריך להיכנס לפרופורציות.
stio מנותק   הגב עם ציטוט