|
זה בדיוק העניין בשבוע שעבר החלפתי אטם מכסה שסתומים בגלל הזעה מהמקום המדובר (נאמר לי שזוהי מחלה במנועים האלו שהמכסה מתעוות) והוספתי סיליקון והכל כבר התייבש ואין נזילות לכן חששתי שאצטרך לפתוח שוב.
על הקאמשפט העליון ראיתי חריץ וגם על מכסה השסתומים (ממש מאונך שנייהם 90 מעלות)
השאלה איך אני מכוון את הפולי מנוע איך הוא אמור להיות?
יש הסבר קצר? אולי דרך אזור הקלאץ'?
ואיך אפשר למנוע בריחה של שן במתיחת המותחן רצועת תיזמון ?
יש צורך לצלם ולהעלות כדי לקבל הסבר?
הרכב אחרי ניקוי מנוע כך שרואים די טוב את החלקים.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
|